Livrare GRATUITA la comenzi de peste 100 lei in Bucuresti si Ilfov. Comenzile preluate dupa ora 16.00 vor fi livrate a doua zi, iar comenzile preluate Luni vor fi livrate Marti.

  • 0Items - 0.00lei
    • Niciun produs in cos

I. DATE INTRODUCTIVE

PLACINTARIA MAMALINA SRL cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Sos. Electronicii 19, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/4634/2020, avand codul de identificare fiscala 42458004, faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (internet) de la adresa: www.mamalina.ro, denumit in continuare „Magazin”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este persoana fizica autorizata mai sus mentionata.

Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronicaa marfurilor disponibile in Magazin, denumite in continuare “Marfuri” sau „Marfa”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.

Poate citi Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, accesand linkul „Termeni si conditii” aflat in subsolul fiecarei pagini web a magazinului.

Informatiile despre Marfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din Termeni si conditii.

Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfii, pretul acesteia, materialul din care este realizata etc..

Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Marfuri concret indicate de acestea.

 

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A MARFURILOR

PLACINTARIA MAMALINA SRL faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului, denumit in continuare „Client”, si PLACINTARIA MAMALINA SRL.

Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. PLACINTARIA MAMALINA SRL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii PLACINTARIA MAMALINA SRL va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

  1. a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;
  2. b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;
  3. c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;
  4. d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru administratorul Magazinului;
  5. e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

 

III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE

Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

  1. a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,
  2. b) telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website;
  3. c) prin e-mail, transmitand comanda cu Marfurile alese pe adresa: contact@mamalina.ro.

Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite intre orele 10.00 – 19.00, L – S. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in prima zi lucratoare de la data plasarii comenzii.

Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale.

Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, culoare, marimea, dupa care se trece la “Cosul de cumparaturi” si continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.

Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor prin finalizarea comenzii, Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele de livrare si facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

Confirmarea de catre Client a comenzii conform paragrafelor de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre PLACINTARIA MAMALINA SRL, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

In momentul plasarii comenzii conform paragrafelor de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, etc.. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, prin e-mail sau telefonic la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si PLACINTARIA MAMALINA SRL a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mail-ul care confirma acceptarea comenzii spre livrare. In aceasta privinta, Clientul trebuie sa contacteze urgent Magazinul prin telefon sau e-mail.

In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care:

  1. a) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii;
  2. b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice;
  3. c) plata pentru comanda nu a fost efectuata imediat ce a fost plasata comanda.

 

IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA MARFURILOR

Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este afisat in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin butonul pentru finalizarea comenzii.

Termenul estimat prevazut pentru livrarea comenzii la Client este de maxim 2 ore din momentul plasarii comenzii. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 3 ore. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii si a eventualelor costuri cu livrarea, in cazul alegerii de catre Client a formei de plata online cu cardul bancar.

Marfurile sunt livrate la adresa indicata din Bucuresti, de catre firmele de curierat Urgent Cargus, Sameday Curier si DPD Curier. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii. Magazinul faciliteaza si preluarea Marfurilor din punctul de ridicare.

Costul de expediere a produselor achizitionate este 0, lucru despre care este informat tot inainte de confirmarea comenzii plasate. Fiecare produs livrat se regaseste in factura fiscala.

 

V. PRETURI SI METODE DE PLATA

Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

Preturile produselor din magazine sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, T.V.A., taxe vamale si impozite.

Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

  1. prin ramburs, achitand firmei de curierat la livrare;
  2. online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

PLACINTARIA MAMALINA SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

 

VI. RECLAMATII SI RETURURI

Compania noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul de mancare online. Imaginile prezentate pe site sunti diferite de produsele fizice (culoare, aspect etc.), ele au doar caracter informativ. Mamalina.ro isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi in cazul in care respectivele produse nu mai fac parte din oferta noastra curenta. In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in baza noastra de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Mamalina.ro isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Reclamatiile privind starea produselor se comunica in decurs de maxim 2 ore de la intrarea in posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la comenzi@mamalina.ro, urmand a fi solutionata dupa ce se verifica starea acestora. Returnarea respectivelor produse se va face in maxim 3 ore prin ridicarea de catre delegatul www.mamalina.ro de la locatia clientului. In cazul in care in urma verificarii se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client, produsele se inlocuiesc. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Serviciile pe care www.mamalina.ro le furnizeaza sunt destinate doar persoanelor peste 16 ani. Mamalina.ro isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila, deasemenea isi asuma dreptul de a modifica preturile produselor fara nicio notificare in prealabil. Din acest motiv va recomandam sa verificati actualizarea acestora inainte de plasarea unei comenzi. Mamalina.ro are dreptul de a selecta clientela si de a prioritiza anumite comenzi.

Nu se vor accepta pentru returnare produse incepute/muscate deoarece, urmare a naturii lor, se considera ca valoarea acestora devine nula.

VII. ANULARE UNILATERALA

Compania noastra are dreptul de a anula unilateral orice comanda pentru care exista suspiciuni ca nu va fi preluata de client fie ca este vorba despre o comanda cu date de livrare false sau de o comanda care nu indeplineste conditiile de livrare solicitate de client (adresa de livrare in afara ariei de livrare, ora de livrare care nu poate fi respectata din motive obiective – cum ar fi ora de plasare a comenzii care nu permite livrarea in intervalul de timp solicitat de client). In acest caz ne asumam obligatia de a anunta clientul despre anularea unilaterala a comenzii si motivul anularii fara a solicita in nici un fel o plata.

 

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

  1. a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare conform prezentului Regulament;
  2. c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate mai sus.

Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

  1. a) accesul la internet;
  2. b) folosirea unui browser actualizat;
  3. c) detinerea unui cont de postaelectronica.

Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi transmise la adresa de e-mail contact@mamalina.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

PLACINTARIA MAMALINA SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioaraa Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies prin anumite setari ale browserului sau prin parasirea Magazinului.

 

IX. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI FORTA MAJORA

Continutul si design-ul Mamalina.ro si bazele de date accesibile prin intermediul sau sunt proprietatea PLACINTARIA MAMALINA SRL si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul Mamalina.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

Puteti copia si printa continutul Mamalina.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

Este interzisa orice utilizare a continutului Mamalina.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email contact@mamalina.ro.

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul Mamalina.ro incalca drepturile dumneavoastra de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la adresa contact@mamalina.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor Mamalina.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

Mamalina.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Magazinului. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la Mamalina.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Mamalina.ro, erorile de operare, greva etc.

 

X. INFORMATII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

  1. Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia Utilizatorului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.
  2. Operatorul datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor Magazinului este PLACINTARIA MAMALINA SRL. Operatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 („GDPR”).
  3. Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor: contact@mamalina.ro.
  4. Datele cu caracter personal ale Utilizatorilor Magazinului sunt prelucrate, printre altele in urmatoarele domenii: (i) pentru a executa contractele de vanzare a bunurilor de la Magazin incheiate cu Utilizatorul – temeiul pentru prelucrarea datelor va fi in acest caz contractul incheiat cu Operatorul prin aprobarea Regulamentului Magazinului; (ii) pentru a mentine un cont al Utilizatorului Magazinului – temeiul pentru prelucrarea datelor va fi in acest caz contractul incheiat cu Operatorul prin crearea unui cont si acceptarea Regulamentului Magazinului; (ii) pentru a desfasura procedurile de reclamatie – in acest caz, temeiul pentru prelucrare este obligatia Operatorului care rezulta din dispozitia legii legata de garantia pentru defectiunile articolului vandut; (Iii) in cazul in care Utilizatorul si-a dat acordul separat, la adresa de e-mail specificata a Utilizatorului sau la numarul sau de telefon, pot fi transmise informatii comerciale privind bunurile oferite spre vanzare in Magazin, inclusiv oferte promotionale – in acest caz, temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului este consimtamantul acestuia, care nu este obligatoriu si poate fi retras in orice moment; (iv) pentru a trimite mesaje de marketing personalizate Utilizatorului pe site-ul Magazinului, de exemplu, sub forma unei sugestii de a cumpara bunuri utilizand profilarea. Mesajele vor fi pregatite an baza analizei cumparaturilor efectuate de Utilizator – temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului, in acest caz, va fi interesul legitim al Operatorului care se bazeaza pe comercializarea bunurilor oferite in magazin; (v) in scopuri de marketing – la adresa pentru corespondenta furnizata de catre Utilizator, Operatorul din cand in cand poate sa trimita informatii despre oferta Magazinului Mamalina.ro sau ofera partenerilor comerciali ai acestuia – temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in acest sens va fi interesul legitim al Operatorului sau al partenerilor sai constand in comercializarea bunurilor indicate in oferta; Utilizatorul poate, in orice moment, sa se opuna prelucrarii datelor sale cu caracter personal in acest sens prin contactarea Magazinului, (vi) in scopuri statistice pentru nevoile interne ale Operatorului – in acest caz, temeiul pentru prelucrare va fi interesul legitim al Operatorului care se bazeaza pe colectarea informatiilor care fac posibila dezvoltarea activitatii si ajustarea serviciilor la nevoile Utilizatorilor Magazinului, (vii) pentru a confirma executarea de catre Operator a obligatiilor sale si pentru a inainta pretentii sau pentru a se apara impotriva pretentiilor care pot fi inaintate Operatorului, pentru a preveni sau detecta frauda – temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului, in acest caz, va fi interesul legitim al Operatorului, care este protejarea drepturilor, confirmarea executarii obligatiilor si obtinerea remuneratiei datorate de la clientii Operatorului.
  5. La efectuarea cumparaturilor in Magazin, Utilizatorul furnizeaza anumite date personale necesare pentru a executa contractul de vanzare. Refuzul de a furniza datele necesare executarii comenzii are drept rezultat incapacitatea Magazinului de a executa contractul de vanzare. Nu este obligatoriu ca Utilizatorul sa consimta sa primeasca informatii comerciale la adresa de e-mail furnizata sau la numarul de telefon indicat pentru executarea contractului de vanzare a bunurilor incheiat. Daca este exprimat consimtamantul, acesta poate fi retras in orice moment. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii inainte de retragere.
  6. Operatorul va pune datele cu caracter personal ale Utilizatorului la dispozitia entitatilor care colaboreaza cu noi in executarea contractului de vanzare a bunurilor achizitionate de Utilizator, inclusiv in primirea platii pentru bunurile achizitionate, precum si in livrarea de bunuri.
  7. Datele cu caracter personal furnizate de Utilizator vor fi prelucrate in timpul necesar pentru a executa contractul de vanzare si cererile de reclamatie, precum si pentru confirmarea executarii obligatiilor Operatorului si inaintarea pretentiilor sau apararea impotriva pretentiilor care pot fi inaintate Operatorului  – dar nu mai mult de 10 ani de la data furnizarii catre Operator de catre Utilizator a datelor sale.
  8. Operatorul utilizeaza instrumente de securitate informatica si masuri organizatorice care au ca scop minimizarea riscului scurgerii de date, al distrugerii, dezintegrarii acestora, cum ar fi sistemul de firewall, sisteme de securitate antivirus si anti-spam, procedurile interne de acces, de prelucrare a datelor si de recuperare in caz de dezastru, precum si sistem de backup care ruleaza pe multe niveluri. Magazinul ofera un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea Web application firewall (WAF) si sistem de securitate impotriva atacurilor DDoS, un nivel ridicat de criptare HTTPS / SSL, in conformitate cu cele mai bune practici acceptate, coopereaza cu furnizori de hosting selectat cu atentie care poseda certificate in domeniul managementului calitatii ISO 9001 si indeplinesc cerintele AQAP-2110, precum si certificatul de management al securitatii informatiilor conform standardului ISO / IEC 27001.
  9. Pe principiile stabilite in GDPR Utilizatorul are urmatoarele drepturi in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Operator in legatura cu operarea Magazinului: dreptul de acces la date, dreptul de a le actualiza, dreptul de a solicita transferul de date, stergerea acestora, dreptul de a se opune prelucrarii datelor si dreptul de a cere limitarea procesarii acestora.
  10. Utilizatorul are dreptul sa prezinte o plangere Presedintelui Oficiului pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal in legatura cu prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului de catre Operator.

 

XI. PREVEDERI FINALE

Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre PLACINTARIA MAMALINA SRL exclusiv in scopul realizarii comenzilor. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioadade timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completarea la prezentul Regulament.

Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta de prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a solicita inchiderea contului in orice moment.

Click aici pentru COMENZI ONLINE RAPIDE
Comandă Rapidă
Close menu